ZWIĘKSZENIE WSTĘPNEGO NAPIĘCIA

Zderzak przerywacza jest wykonany z bakelitu, tekstolitu, poliamidu lub z innego materiału izolacyjnego o dużej od­porności na ścieranie. Pomimo znacznej trwałości zderzak zużywa się wskutek ślizgania się po krzywce (np. teksto- litowy — około 0,2 mm podczas 50 000 km przebiegu samo­chodu), co zmusza do okresowej regulacji odstępu styków przerywacza.Ze zwiększaniem wstępnego napięcia sprężyny młoteczka maleje jego skłonność do drgań w okresie zwierania styków przerywacza. Aby jednak zapobiec zbyt silnemu uderzaniu styczki młoteczka o styczkę kowadełka, co wzmaga ich zużycie, zwykle docisk zwartych styków przerywacza ogra­nicza się do 0,4…0,6 kG..

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)