ZAWARTOŚĆ PALIWA

Zawartość paliwa w mieszance zasysanej do cylindrów regu­luje się przez zmienianie chwi­lowej wydajności pompy zasi­lającej. Podczas pracy silnika, odpowiednio do chwilowego podciśnienia w rurze ssącej, reostat steruje natężenie prądu dopływającego do silnika napędowego pompy zasilającej. Ciśnienie wtryskiwania zmienia się w dość rozległym zakresie — od około 0,35 kG/cma (bieg jałowy) do około ll,2kG/cma (pełne obciążenie silnika). Z chwilą włączenia zapłonu, do silnika napędza­jącego pompę zasilającą dopływa  akumulatora. Pom­pa zaczyna od razu pracować i tłoczone przez nią paliwo wy­pycha z instalacji pary paliwa oraz powietrze, a następ­nie wytryskuje z rozpylaczy. Zapewnia to powstawanie bogatej mieszanki, niezbędnej do łatwego rozruchu silnika.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)