WZGLĄD NA WYSOKOŚĆ

Dzięki temu bez względu na wysokość uniesienia tłoczka pomiędzy jego. kanalikiem poosiowym i kanalikiem zasilającym istnieje stale połączenie. Podczas tłoczenia oleju napędowego do wtryskiwacza komora pompowania jest odcięta od po­osiowego kanalika w tłoczku przez zaworek ssący, zamykają­cy się samoczynnie pod naciskiem sprężyny. Zastosowanie zaworka ssącego zwiększa wydajność sekcji tłoczącej o około 30%, podwyższa szybkość narastania ciśnienia tłoczenia oraz zwiększa dokładność dawkowania i przepłukiwania ko­mory pompowania paliwem (z uwagi na jej zmniejszoną pojemność).

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)