WYMIENIONE OKOLICZNOŚCI

Wymienione okoliczności sprawiły, że dość rozpowszechnione swego czasu pompy wtryskowe o sekcjach tłoczących z za- workami upustowymi wyszły już niemal z użycia w osprzęcie samochodowych silników wysokoprężnych. Swego rodzaju wyjątkiem jest jedynie system P & S, wyróżniający się wie­loma oryginalnymi szczegółami konstrukcji podzespołów, a zwłaszcza sekcji tłoczących.System P<SS (PICHA <S SCHNEIDER). Produkowane od roku 1956 pompy wtryskowe P<SS  reprezentują zu­pełnie nowy kierunek rozwojowy w budowie urządzeń wtry­skowych bezpośredniego działania. Paliwo tłoczone przez pompę zasilającą wypełnia kanał zasilający w obudowie pompy wtryskowej, wspólny dla wszystkich jej sekcji tło­czących.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)