WIĘKSZOŚĆ SILNIKÓW

Znaczna większość silników samochodo­wych i pochodnych jest wyposażona w wielosekcyjne urzą­dzenia wtryskowe, przy czym z zasady wszystkie sekcje tłoczące urządzenia zgrupowane są we wspólnej obudowie i tworzą tzw. wielosekcyjną pompę wtryskową. Do wyjątków należą zestawy złożone z trój-, dwu- lub nawet, jednosek- cyjnych pomp wtryskowych, rozpowszechnione w osprzęcie silników stacyjnych. Jedynie do zasilania 12-cylindrowego silnika widlastego dość często używa się dwie sześciosek- cyjne pompy wtryskowe. Wielosekcyjną pompa w wryskowa mieści we wspólnej obudo­wie sekcje tłoczące układów wtryskowych zasilających wszyst­kie lub określoną liczbę cylindrów silnika (od 2 do 12).

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)