W OKRESIE WYTŁACZANIA OLEJU

W okresie wytłaczania oleju napędowego tłok główny i tło­czek sterujący zbliżają się do siebie i w końcu zderzają się. Niemal jednocześnie kończy się doprowadzanie paliwa do wtryskiwacza, ponieważ tłoczek sterujący wykonuje już suw napełniania i jego główka odcina połączenie pomiędzy wnętrzem cylinderka i kanalikiem tłoczącym. Podczas dalszego przesuwania się w dół tłoczka sterującego maleje ciśnienie w cylinderku , a po opadnięciu tłoka głównego na jego gniazdo powstaje nawet podciśnienie w komorze roboczej.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)