TŁOCZENIE OLEJU NAPĘDOWEGO

Tłoczenie oleju napędowego do wtryskiwacza zaczyna się w chwili, w której obrzeże czoła unoszącego się w górę tłoczka przesłania wyloty kanalików zasilających. Tłoczenie paliwa kończy się, kiedy krawędź śrubowego rowka na główce tłoczka odsłania wlot do kanalika upustowego. Sterowanie dawkowaniem sekcji tłoczącej polega na przekręcaniu tłoczka w cylinderku, co przyspiesza lub opóźnia koniec tłoczenia, podczas gdy początek tłoczenia jest stały, bez względu na ustawienie tłoczka.Pompy wtryskowe SIMMS SPE, produkowane od roku 1952, stanowią praktycznie nowe rozwiązanie. Z modelu PA zachowano wprawdzie podział obu­dowy oraz sposób działania i sterowania dawkowaniem sekcji tłoczących, lecz wprowadzono wiele modyfikacji, zastępując m. in. zębatkę sterującą drążkiem sterującym, zaopatrzonym w nastawne widełki. Modele SPE w porów­naniu z modelami PA są znacznie lżejsze, prostsze konstruk­cyjnie i bardziej odporne na zużycie.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)