SZTYWNE POŁĄCZENIE

Przepona jest połączona za pośrednictwem sztywnego cięgła z płytką przerywacza, ułożyskowaną w korpusie rozdzielacza. Zewnętrzna prze-‚ strzeń wewnątrz obudowy regulatora jest połączona rurką z przelotem gażnika w sąsiedztwie obrzeża przepustnicy (przymkniętej). Sprężyna powrotna, której nacisk na przeponę może być regulowany za pomocą podkładek, usi­łuje wyprostować przeponę i przekręcić płytkę przerywacza zgodnie z kierunkiem obrotu wa­łka rozdzielacza, czyli zmniejszyć wyprzedzenie zapłonu.Jeżeli silnik pracuje, w przelocie gażnika utrzymuje się określone podciśnienie i wskutek wysysania powietrza, z zewnętrznej komory regulatora na przeponę działa róż­nica ciśnień, ponieważ komora od strony rozdzielacza jest stale połączona z atmosferą i panuje w niej ciśnienie baro- metryczne.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)