ROZRZUT ZAPŁONÓW

Źwykle wymaga się, aby roz­rzut zapłonów określany jako różnica największego i naj­mniejszego rzeczywistego kąta fazowego przerywacza nie przekraczał 1%.Przerywacz podwójny. Zwykły . przerywacz pojedynczy pozwala uzyskiwać co najwyżej .12 000.. .18 000 przerw na minutę, głównie ze względu na niedopuszczalne drgania młoteczka lub zbyt krótkie okresy zwarcia styczek przy zbyt dużej częstotliwości ich rozwierania. Z tego względu ostatnio szybko rozpowszechniają się przerywacze podwójne,.wśród których należy rozróżniać trzy podstawowe odmiany: przerywacz zdwojony(bliźniaczy); zadania pojedynczego przerywacza spełniają dwa przerywacze pojedyncze.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)