RÓŻNICA CIŚNIEŃ

W miarę na­grzewania się silnika wzrasta różnica ciśnień działająca na przeponę po­mocniczą, dzięki ‚ czemu przekręca ona wspornik dźwigni ustalającej — umożliwiając tłoczkowi  upusto­wemu zajmowanie coraz wyższych położeń i przepuszczanie coraz większych ilości paliwa do komory pływakowej. Po­nadto omawiany układ zapewnia krótkotrwałe wzboga­canie mieszanki w razie gwałtownego uchylenia przepustni­cy dławicy nastawnej, a podczas pracy silnika koryguje działanie głównego wybieraka.  jałowego biegu silnika przepustnica dławicy na­stawnej jest całkowicie przymknięta, a powietrze zasysane do cylindrów dopływa częściowo przez boczny kanał.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)