POMPY WTRYSKOWE

Silnik wysokoprężny o rozległym zakresie, użytecznych prędkości biegu może być zadowalająco zasilany przez urzą­dzenie wtryskowe pośredniego działania jedynie w przy­padku regulowania ciśnienia tłoczenia paliwa do wtryski­waczy odpowiednio do zmian chwilowej prędkości obrotowej wału korbowego. Stanowi to istotną niedogodność, która w praktyce zmusza do poważnego komplikowania konstrukcji podzespołów instalacji zasilania. Obecnie w osprzęcie samo­chodowych silników wysokoprężnych rzadko spotyka się urządzenia wtryskowe pośredniego działania, przy czym z re­guły cechuje je zespolenie sekcji tłoczących z zasobnikami nadciśnienia i zastosowanie typowych wtryskiwaczy.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)