POCZĄTEK TŁOCZENIA

Ptłoczenia, a koniec tłoczenia jest stały (wyko­nanie odwrócone); tłoczek ma pojedynczą krawędź steru­jącą pomiędzy obrzeżem czoła główki i podłużnym rowkiem (patrz rys. 45-12c oraz d); wskutek przekręcenia tłoczka krawędź sterująca wcześniej lub później przesłania wlot kanalika zasilającego, odcinając wnętrze cylinderka od komory wyrównawczej, wskutek czego rozpoczyna się tłoczenie oleju napędowego do wtryskiwacza; ze zwiększa­niem dawkowania wzrasta wyprzedzenie tłoczenia, a więc i wyprzedzenie wtryskiwania, ponieważ tłoczenie paliwa zaczyna się odpowiednio wcześniej (i odwrotnie).

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)