OBECNIE W OSPRZĘCIE

Obecnie w osprzęcie szybkobieżnych silników samochodowych najczęściej spotyka się  napędzie  sekcji tłoczących rzędowe pompy wtryskow o własnym napędzie sekcji tłoczących. Natomiast pompy wtryskowe o obcym napędzie sekcji tłoczących są dość szeroko stosowane do zasilania silników ciągnikowych i stacyjnych .Sterowanie dawkowaniem sekcji tłoczących. Zwiększanie lub zmniejszanie ilości oleju                    napędowego rozpylaneg jednorazowo przez układ wtryskowy bezpośredniego działania w komorze spalania polega wyłącznie na wydłużaniu lub skracaniu okresu tłoczenia paliwa do wtryskiwacza. Ze względu na sposób regulowania okresu tłoczenia rozróżnia się ogólnie następujące metody sterowania dawkowaniem sekcji tłoczących sterowanie szczelinowe (system BOSCH i pochodne);tłoczek wykonuje suwy o stałej długości; dzięki specjalnemu ukształtowaniu główki, podczas suwu roboczego tłoczek najpierw odcina pewną ilość paliwa we wnętrzu cylinderka.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)