NAPĘD SEKCJI TŁOCZĄCEJ

Należy podkreślić, że do każdej pompy wtryskowej wbudo­wuje się zawsze dokładnie takie same sekcje tłoczące. Na­wet drobne odchylenia w wykonaniu tłoczków niektórych sekcji (np. łatwo uchodzące uwagi różnice wzniesienia kra­wędzi sterujących) są niedopuszczalne, ponieważ uniemożli­wiają identyczne dawkowanie oleju napędowego do po­szczególnych cylindrów silnika w całym zakresie jego uży­tecznych prędkości biegu. Napęd sekcji tłoczącej BOSCH. Posuwisto-zwrotne ruchy tłoczka w cylinderku każdej sekcji tłoczącej są wymuszane przez garb na wałku kułaczkowym. Popychacz przekazuje nacisk garbu na stopkę tłoczka za pośrednictwem śruby regulacyjnej, unieruchomionej za pomocą przeciwnakrętki.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)