KONSTRUKCJA URZĄDZENIA

Konstrukcja urządzenia wtryskowego silnika wysoko­prężnego wynika przede wszystkim z czynników związanych z charakterystycznym przebiegiem tworzenia się mieszanki. Najważniejsze z nich, to;   wysokie ciśnienie wtryskiwania, przeważnie 70… 200 kG/cm*; wobec ściśliwości paliwa i sprężystości elementów urządzenia wtryskowego (zwłaszcza przewodów) nieuniknio­ne są drgania powodujące pulsowanie ciśnienia w objęto­ściach paliwa tłoczonych do wtryskiwaczy; w praktyce ogra­nicza się więc jedynie szkodliwe skutki zjawisk falowych lub wykorzystuje pulsowanie ciśnienia w celu zapewnienia określonego charakteru procesu wtryskiwania lub sposobu działania rozpylaczy.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)