KONIEC WTRYSKIWANIA

Koniec wtryskiwania; rozpylanie paliwa powinno się kończyć nagle, przy ściśle określonym położeniu tłoka w cy­lindrze; powolne przerywanie wtryskiwania lub rozpylanie niewielkich choćby ilości oleju napędowego już po zakoń­czeniu właściwego procesu wtryskiwania wywołuje zja­wiska dopalania, a więc powoduje spadek mocy, przegrze­wanie się silnika i wzrost zużycia paliwa. Prawidłowość pracy i sprawność silnika wysokoprężnego zależą głównie od precyzyjnego i niezawodnego działania jego urządzenia wtryskowego. Wniosek taki uzasadniają doświadczenia z praktyki. Średnio 70…75% niedomagań silników wysokoprężnych jest następstwem typowych uste­rek w działaniu ich urządzeń wtryskowych.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)