KONIEC TŁOCZENIA PALIWA

Tłoczenie paliwa kończy się wskutek od­słaniania przez krawędź sterującą na główce tłoczka wlotu do kanalika nadmiarowego w ściance cylinderka. Początek tłoczeniai jest stały, a koniec.tłoczenia-zmienia, się,,w miarę przekręcania tłoczka; w^cylinderku — identycznie jak w .sy­stemie BOSCH.System DEUTZ (K. H. D. AO, NRF). Urządzenia wtryskowe DEUTZ mają wiele cech wspólnych z systemem BOSCH. Pompy wtryskowe DEUTZ produkowano w różnych wyko­naniach, przy czym rozróżniać należy ogólnie dwie odmiany  wersję o stojących sekcjach tłoczących \ wersję o sekcjach leżących.Tłoczki’ pomp wtryskowych o sekcjach stojących mają pierścieniowe podtoczenia z trójkątnymi wnękami, które jednak nie sięgają do obrzeży główek . Podto- czenie jest stale połączone z przestrzenią ponad czołem tłocz­ka poprzez kanaliki w jego główce — promieniowy i po­osiowy.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)