KONIEC TŁOCZENIA

Koniec tłoczenia zmienia się nato­miast odpowiednio do ustawienia tłoczka sterującego w cy- linderku, czyli zależnie od napełnienia komory roboczej. Podwyższanie się ciśnienia tłoczenia oleju napędowego do wtryskiwacza w miarę wzrastania częstotliwości wtryski­wania zapewnia kanalik dławiący, którym paliwo może wyciekać z komory wyrównawczej zasobnika nadciśnienia. Podczas unoszenia się tłoczka sterującego w górę, w miarę zmniejszania się objętości komory wyrównawczej wypełnia­jący ją całkowicie olej napędowy wypływa przez kanalik dławiący.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)