CHWILOWE DAWKOWANIE PALIWA

Chwilowe dawkowanie paliwa, czyli okresy zasilania prą­dem elektromagnesów wtryskiwaczy zależą od wypadkowego oddziaływania zespołu czujników współpracujących z modu­latorem. Sa to zwykle:        czujnik podciśnie-nia, wbudowany w rurze ssącej i reagu­jący na zmiany pod­ciśnienia wywoły­wane uchylaniem lub przymykaniem prze­pustnicy dławicy na­stawnej,   termostat z reosta­tem, reagujący na temperaturę cieczy chłodzącej lub spa­lin i wzbogacający mieszankę w okre­sie rozruchu oraz na­grzewania silnika,   elektromagnes,sprzężony z reostatem termostatu, do- wtryskiwacz electrojector datkowo wzbogaca­jący mieszankę w okresie włączenia rozrusznika,   termistor, wbudowany w rurze ssącej, regulujący skład mieszanki zależnie od temperatury powietrza; reostat sprzężony z przepustnicą, wzbogacający mieszankę podczas jałowego biegu silnika.

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)