AŻ DO NASTĘPNEGO PROCESU

Aż do następnego procesu tłoczenia; tego rodzaju niekontrolowane nadciśnie­nie szczątkowe powoduje duży rozrzut wyprzedzenia wtryski­wania, co pogarsza przebieg spalania, w związku z czynu nieodciążone zaworki odcinające wyszły już prawie z użycia i  spotyka się je jeszcze tylko w najprostszych urządzeniach wtryskowych, z reguły przestarzałych,    odciążony zaworek odcinający ma pierścieniowe odsą­dzenie, tzw. nurnik, dopasowany do cylindrycznego kanalika w gnieździe zaworka z bardzo małym luzem (około 0,0015 mm); wypływ paliwa z cylinderka do przewodu wysokiego ciśnienia jest przerywany stosunkowo wcześnie, kiedy tylko obrzeże nurnika wsunie się już w kanalik gniazda; podczas opadania zaworka zwiększa się nieco pojemność wypełnio­nej paliwem przestrzeni pomiędzy zaworkiem i rozpylaczem (o tzw. pojemność skokową nurnika, wynoszącą przeważnie 55 mm3).

Witam Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących samochodów i motoryzacji, blog ściśle związany jest z moja pasja do 4 kółek. Zamieszczam tutaj wpisy wynikającego z mojego doświadczenia. Jeśli interesuje Cie taka tematyka to zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)